Flere end 1000 mænd fik skyllet “banditten” på Smukfest

Nyt koncept, som havde vundet opbakning i “Løvens hule” blev en succes på Smukfest. Her blev et 3D printet såkaldt “Douchesoire” introduceret for at højne intim-hygiejnen blandt de mandlige festivaldeltagere.

Personlig hygiejne for fyre under sommerfestivaler er et tilbagevendende problem. Drengene bag Clean and Dirty ønskede at hjælpe alle kvinder ved at få fyre til at opretholde mere intim hygiejne. Derfor blev Clean & Dirty skabt. En sjov og sexet Win-Win-løsning. Finansieret af “Løvens Hule” investorer.

Doucheoiret, som det tog sig ud på Smukfest.

Drengene bag Clean & Dirty – Mathias Lund (Kreativ hos N’fellows) og Kirill Dmitrichenko (kreativ hos Kindly) live-pitchede deres idé foran Hummel-boss Christian Stadil og resten af dommerpanelet fra DR-programmet Løvens Hule. Clean and Dirty konceptet dækker over en automat, der kan vaske en snavset festival-penis ren. Automaten valgte de at døbe
’Douchesoire’, der er en sammentrækning af ordene douche (fransk for bad red.) og pissoir.

“Grundlæggende fungerer det lidt i retning af, når man fylder et glas på et fadølsanlæg. Man tager et engangsbæger med intimsæbe i, der er åben i begge ender, og sætter det på sin penis” fortæller Kirill. “Herefter er proceduren så, at man ganske simpelt stikker penis ind i en slags skål, formet som en mund, hvilket aktiverer en mekanisme, der skyller lemmet. Derefter er det bare at tørre den rene festival-tissemand med en serviet, og så er den så god
som ny” fortsætter Mathias.

Christian Nicholas Stadil, som er en dansk milliardær og med-investor i opfindelsen Douchesoire , blev udspurgt til denne uortodokse investering hvorefter han sagde: “Når jeg investerer, er jockeyen vigtigere end hesten. De havde passion og ville gerne skabe værdi for gæsterne på smukfest, samtidig med at det var sjovt og skarpt” .

Douchesoiret blev færdigudviklet ved hjælp af 3D print. De to kreative hoveder henvendte sig til 3D Printhuset for at få konsultation og hjælp til at 3D printe Douchesoiren. “Ideen endte med at blive printet med PETG termoplast på en af 3D Printhusets ejenudviklede 3D printere, som kan 3D printe op til 30 x 30 x 40 cm, hvilket var den helt rigtige størrelse for Douchesoires design. PETG termoplast er det stærkeste plastmateriale 3D Printhuset printer med og derfor også det helt rette til denne opgave” fortæller Ole Ellinghausen, Head of Print Service hos 3D Printhuset. Douchesoire blev introduceret på smukfest i år og blev brugt af over 1000 mænd på festivalen.

Gæsterne var meget begejstrede og flade af grin. “Det er jo faktisk en opsang til alle mænd på festivaler. Vi mænd skal højne niveauet ift. intim hygiejne så det sjovt at hoppe i kanen for alle parter. Vi har jo gjort det super nemt og brugervenligt at få spulet banditten. Så der var ingen undskyldninger for at give det et forsøg og derfor var der også rigtig mange mænd som prøvede. Det er jo lidt grænseoverskridende i første omgang, men når douchesoiren først spulede løs, lød der i de fleste tilfælde et lille “bjæf” og derefter efter et: “wow, det her jo jo ret lækkert””. fortæller Mathias Lund.

Sådan virker det!

Publicerat av: 

Del artiklen

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *


Color on Demand

Seks år har Colorfabb brugt på at udvikle deres Color on Demand filament. Colorfabb er, som navnet antyder specialiseret i farvede 3D-printmaterialer.

Publicerat av: 

Kodak skal skubbe Evolve ind i fremtiden

Eastman Kodak og Evolve Additive Solutions Inc. indgår et teknologipartnerskab, hvor Kodak vil levere billeddannelsessystemer, dele og forbrugsstoffer til Evolve baseret på den digitale elektrofotografiske platform KODAK NEXPRESS.

Publicerat av: 

Mitsubishi på vej med en 3D-metalprinter

I flere internationale medier har man på det seneste kunne læse, at Mitsubishi er på vej med en ny 3D-metalprinter. Den er endnu ikke navngivet, og er muligvis kun protostadiet. Men inden for de næste to til tre år skulle det være ganske vist.

Publicerat av: